Începând de joi, 28 noiembrie, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației (MLPDA) pune la dispoziţia celor interesaţi Registrul electronic, prin care poate fi urmărit traseul solicitărilor sau proiectelor depuse la minister.
„Buna guvernare se face transparent și eficient, aşa că transparentizarea, digitalizarea, debirocratizarea şi descentralizarea administraţiei publice sunt câteva dintre priorităţile mele şi iată că azi, la trei săptămâni de la preluarea mandatului de ministru, am simplificat lucrurile, implementând Registrul electronic, prin care pot fi urmărite traseul solicitărilor făcute şi stadiul în care se află acestea! Astfel, cetăţenii nu mai trebuie să vină până în Bucureşti sau să dea telefoane la minister ca să afle în ce stadiu sunt proiectele depuse!”, a precizat Ion Ştefan, ministrul lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei.
Astfel, fiecare beneficiar care a depus o solicitare în cadrul ministerului poate verifica stadiul documentului depus, accesând secțiunea VERIFICA STADIU DOCUMENT de pe site-ul ministerului și introducând numele solicitantului/denumirea instituţiei, numărul de înregistrare al expeditorului, precum şi numărul de înregistrare în MLPDA.
Aceeași soluție a fost implementată și la Compania Națională de Investiții.