– având în vedere inițierea procedurilor premergătoare emiterii cărților electronice de identitate;
– ținând cont de prevederile Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19, potrivit cărora actele de identitate (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii) al căror termen de valabilitate a expirat începând cu data de 01.03.2020 și care vor expira în perioada stării de alertă sunt și vor rămâne valabile pe toată durata stării de alertă precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări;
Vă aducem la cunoștință faptul că termenul legal de soluționare a cererii pentru eliberarea unei noi cărți de identitate este de 30 de zile de la data depunerii cererii, conform legii.
Prin excepție, termenul de eliberare a cărții de identitate poate fi mai scurt dacă solicitantul se află într-o situație deosebită și se adresează serviciului nostru cu o cerere în acest scop însoțită de documente justificative.
Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Adjud