Potrivit Agerpres,
“Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor abordează soluţii din ce în ce mai aplicate, adaptate nevoii consumatorilor, implicit pe zona de insolvenţă a persoanelor fizice. Datorită introducerii procedurii pentru insolvenţa persoanelor fizice a fost creat cadrul care permite protejarea consumatorilor care au datorii sau credite şi rate la bănci, debitori de bună credinţă, în situaţia în care aceştia ajung în imposibilitate de plată. Poate cel mai important aspect este acela că această procedură acordă o a doua şansă datornicilor oneşti, oferindu-le protecţie în faţa creditorilor. ANPC sprijină, prin intermediul Direcţiei de Insolvenţă Persoane Fizice, implementarea Legii insolvenţei persoanelor fizice nr. 151/2015 prin consilierea consumatorilor vizaţi de actul normativ, cât şi prin sprijinirea activităţii Comisiilor Teritoriale ce se regăsesc la nivelul fiecărui judeţ al ţării”
La Conferința “Insolvenţa persoanelor fizice – Realitate, Practică şi Dezoltare”,
au participat Claudiu Dolot, preşedinte ANPC, Vera Mitran, vicepreşedinte ANPC, Dana Munteanu, Director Direcţia de Insolvenţă a Persoanelor Fizice, reprezentanţi ai Consiliului Patronatelor Bancare din România, ai Uniunii Naţionale a practicienilor în Insolvenţă, precum şi reprezentanţi media.
ANPC precizează că îşi doreşte să continue să fie un partener de dialog în vederea sprijinirii cetăţenilor care apelează la procedura insolvenţei pentru persoane fizice, iar cu ocazia acestei întâlniri s-au reiterat o serie de măsuri deja luate pentru a veni in sprijinul debitorilor, dar şi realizări ale Direcţiei de Insolvenţă a Persoanelor Fizice.
Cei interesați pot accesa pagina de facebook ,, Insolvență persoane fizice ,, Sau siteul w.w.w.anpc.ro