ANUNȚ PUBLIC!

Municipiul Adjud, Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, telefon 0237/641908, e-mail: uat@primariaadjud.ro, anunță: Bunurile care urmează să fie închiriate – 7 loturi de pășune aflate în proprietatea publică a Municipiului Adjud, identificate după cum urmează: Lot nr. 1, pășunea Trup ciobani Adjud 2, T119/1, P615/1, BF 99, 100, cu suprafața de 32,00 ha; Lot nr. 2, pășunea Trup ciobani Adjud 2, T119/1, P615/1, BF 99, 100, cu suprafața 19,00 ha; Lot nr. 3, pășunea Trup ciobani Adjud 2, T119/1, P615/1, BF 99, 100, cu suprafața de 23,00 ha; Lot nr. 4, pășunea Trup ciobani Adjud 2, T119/1, P615/1, BF 99, 100, cu suprafața de 13,00 ha; Lot nr. 5, pășunea Trup ciobani Adjud 2, T119/1, P615/1, BF 99, 100, cu suprafața de 18,00 ha; Lot nr. 2, pășunea Trup UMB Adjud, T79, P501, 501/1, BF 71, cu suprafața de 16,42 ha; Lot nr. 1, pășunea Trupul Obștea Burcioaia, T129/1, P712, BF 464, 488, 437, 426, 427, 442,.413, 416, cu suprafața de 28,73 ha. Închirierea prin licitație publică s-a aprobat prin H.C.L. nr. 46 din 27.03.2025, conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ. Informații privind documentația de atribuire: se pot obține de la Compartimentul Registrul Agricol din cadrul Municipiului Adjud. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă depusă la sediul instituției sau pe site-ul www.adjud.ro. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Registrul Agricol din cadrul Municipiului Adjud, e-mail: agicol@primariaadjud.ro. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 23.04.2025, ora 09:00, la sediul Municipiului Adjud. Ofertele se pot depune la Registratura Generală a Municipiului Adjud. Str. Stadionului, nr. 2, mun. Adjud, jud. Vrancea, cod poștal 625100, într-un singur exemplar. Data-limită pentru depunerea ofertelor la licitații, este 22.04.2025, ora 12:00, iar data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 11.04.2025, ora 12:00. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute este Tribunalul Vrancea, Secția a II-a Civilă și de Contencios Administrativ și Fiscal, B-dul Independenței, nr. 19–21, mun. Focșani, jud. Vrancea, tel. 0237/232092, fax. 0237/235896, e-mail: tr-vrancea-comercial@just.ro. Data transmiterii anunțului de licitație către Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a în vederea publicării: 01.04.2025.