Prefectul județului Vrancea, Nicușor Halici, a constituit la nivelul județului comisia mixtă de verificare a îndeplinirii condițiilor de autorizare, funcționare și exploatare a tuturor instalațiilor de depozitare și comercializare a carburanților, inclusiv GPL, de pe raza județului Vrancea, compusă din reprezentanți ai următoarelor instituții, respectiv:
- Subcomisia I
- Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență ”Anghel Saligny” al județului Vrancea – pentru siguranța în exploatare a punctelor de lucru în care se efectuează operațiuni cu carburanți;
- Inspectoratul de Poliție Județean Vrancea – pentru respectarea legislației privind ordinea și siguranța publică;
- Administrația Județeană a Finanțelor Publice Vrancea – pentru respectarea obligațiilor de natură fiscală;
- Biroul Vamal de Interior Vrancea – pentru respectarea obligațiilor de natură fiscală;
- Inspectoratul Teritorial de Muncă Vrancea – pentru activtatea de sănătate și securitate în muncă, precum și pentru respectarea obligațiilor privind contractele de muncă;
- Garda Națională de Mediu – Comisariatul Județean Vrancea – pentru respectarea obligațiilor de mediu;
- Comisariatul Judeţean pentru Protecția Consumatorilor Vrancea – pentru protecţia vieţii, sănătăţii şi securităţii consumatorilor
- Subcomisia II
- Autoritatea Rutieră Română – Agenția Teritorială Vrancea – pentru autorizarea și controlul cisternelor de transport;
- Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier – Inspectoratul Teritorial Vrancea – pentru autorizarea și controlul cisternelor de transport;
- Subcomisia III
- Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat – Inspecția Teritorială ISCIR Bacău – pentru autorizarea și controlul instalațiilor sub presiune;
- Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune SA – Punct de Lucru Galați – pentru autorizarea și controlul instalațiilor sub presiune;
(2) Componenţa nominală se stabileşte de către conducătorii instituţiilor cu reprezentare în comisie.
Subcomisiile îşi vor desfăşura activitatea în conformitate cu atribuţiile dispuse prin ordin precum și potrivit tuturor atribuțiilor ce revin fiecărei instituţii în parte, pe perioada controlului, începând cu data de 29.08.2023.