AJUTOR INCĂLZIRE A LOCUINȚEI
ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE ÎNCĂZIRE A LOCUINȚEI
Dosarele se vor depune la sediul Primariei Nereju, in cadrul compartimentului de Asistență Socială, începând cu data de 28 Octombrie 2024;
Vă rugam să aveți asupra dumneavoastră următoarele documente:
• Adeverință de salariat ( unde este cazul);
• Adeverință stare materială ( de la registru agricol);
• Adeverință auto din cadrul compartimentului Taxe și Impozite;
• Acte in original pentru toți membrii familiei ( Carte de indentitate, certificat de naștere copii, certificat casătorie, cerificat deces) aflate in termen de valabilitate;
• Cupoane pensie de stat/ pensie C.A.P./alte tipuri de pensii( unde este cazul)/indemnizație/grad de handicap/mandate poștale/alocație intreținere ( unde este cazul), pe luna August;
• Hotarâre judecătorească încredintare copil ( unde este cazul);
• Hotarâre judecatorească de divorț ( unde este cazul);
• Carte de indentitate auto sau certificat de imatriculare auto( unde este cazul);
• Extras de cont pentru beneficiarii care au cont bancar sau dețin card bancar;
• Cupon indemnizație creștere copil/stimulent(unde este cazul);
• Factură energie electrică cea mai recentă pe numele titularului;
• Acte proprietate imobil/ închiriere/ împuternicire/ donatie/comodat, etc. si certificat de succesiune / moșternitor – original;
ATENȚIE!
Venitul lunar conform legi nu trebuie sa depașească:
1.386 lei/lună pe membru pe familie;
2.053 lei/lună pentru persoana singură;
Lipsa depunerii documentelor mai sus menționate la dosar, poate duce la respingerea acestuia.
Toader Gemănaș, primarul comunei Nereju