Post scos la concurs de Primăria comunei Nereju

Primăria din Nereju organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional superior – Biroul financiar – contabil și achiziții publice. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice și vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 15 aprilie. Mai apoi, pe 24 aprilie 2019, la ora 10.00 va avea loc proba scrisă, iar candidații care trec de această etapă vor susține interviul pe 26 aprilie, la ora 14.00. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Nereju, Județul Vrancea, telefon 0237/266.200,e-mail primarianereju@yahoo.com sau telefon 0727.933.168, e-mail cristian.sbc@yahoo.com.

Știri despre: ,